Witam i zapraszam – blog o programowaniu i wokół programowania

Hej, pierwszy post więc warto przybliżyć o czym blog będzie. Głównie chcę się skupić na problemach, które spotykam w codziennej pracy, z którymi zmagam się każdego dnia. Niektóre zapewne będą banalne inne może mniej. W zamiarze mam przedstawiać ciekawe narzędzie oraz biblioteki, które w znacznym stopniu ułatwiają mi życie w czasie programowania i z których korzystam w projektach.

Z pewnością będą pojawiały się cykle tematyczne (mam plan na cykl o testach jednostkowych – wiem, wiem jest tego dużo, ale w ramach pamiętnika chcę spisać swoje pierwsze doświadczenia w testowaniu). Raz na jakiś czas pojawią się też posty, które kompletnie nie są związane z programowaniem lub związane są tylko pośrednio.

 

Bloga zakładam w sumie po to, aby rzeczy z którymi miałem jakieś przejścia były w jednym miejscu, ale jeżeli chociaż jednej osobie w jakimś stopniu pomogę to będę szczęśliwy.

Jeżeli chodzi o mnie – jestem programistą w małej firmie, gdzie tworzymy „next big things” 😉 Moją domeną jest asp.net mvc >= 3, ale nie uciekam również od html, css czy js. W najbliższym czasie planuje zgłębić tajniki SignalR, zatem możecie spodziewać się wpisów na ten temat.

Na koniec mogę tylko napisać: Witam i zapraszam 🙂

Skomentuj

